Trening Personalny

Trening personalny

To rodzaj treningu, w którym podopieczny (czyli Ty), ćwiczy wspólnie z trenerem (ze mną). Podstawową zaletą takiej formy aktywności fizycznej jest 100% skupienie mojej uwagi na Tobie, dzięki czemu, każdy Twój ruch ma znaczenie i przybliża Cię do ustalonego wcześniej celu.

Trener personalny Sandra Pietrzak

Zalety treningu personalnego:

– 100% skupienie mojej uwagi na Tobie

– całkowita indywidualizacja treningu, czyli dobranie takich form, metod i środków treningu, dzięki którym będziesz nieustannie zbliżał się do celu

– ciągła nauka i poprawa techniki ćwiczeń, dzięki czemu żaden Twoj ruch nie pójdzie na marne

– możliwość dostosowania godziny, miejsca oraz długości treningu do Twoich potrzeb

Od treningu ze mną dzielą Cię 3 kroki:

Ustalmy wspólnie cel.

Ważne jest abyś wiedział do czego zmierzasz. Na pierwszym spotkaniu omówimy jaki jest powód dla, którego chcesz rozpocząć treningi
oraz czego się spodziewasz po określonym czasie treningów

Określ swoje dyspozycje czasowe oraz gdzie chciałbyś trenować.

Kolejnym krokiem będzie ustalenie ile godzin w tygodniu możesz poświęcić na trening. Z doświadczenia wiem, że 2 sesje treningowe w tygodniu to absolutne
minimum. Zorientuj się również, która siłownia będzie dla Ciebie najdogodniejszym miejscem do ćwiczeń

Daj mi 3 dni abym mogła:

– rozpisać plan treningowy dla Ciebie
– zorientować się czy w wybranej przez Ciebie siłowni możemy wspólnie ćwiczyć (niestety nie wszędzie będzie to możliwe)

Nikt nie zadba o Ciebie lepiej niż Ty sam,
ale ja chętnie Ci w tym pomogę!

Sandra Pietrzak

Partnerzy:


Znajdź nas:


Wszelkie prawa zastrzeżone. 2017

Top